پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MC2535adwe
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لکسمارک MC2535adwe از چاپگرهای لیزری و چهار کاره بوده که قابلیت پرینت، اسکن، کپی و فکس را دارد. همچنین این محصول توانایی چاپ به صورت سیاه و سفید و رنگی را دارد و برای مناسب برای کارهای روزمره می باشد.

 

برای خرید این محصول می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید. در ادامه به بررسی پرینتر لیزری لکسمارک MC2535adwe در سایت ایده برتر می پردازیم.

 

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MC2535adwe

پرینتر لکسمارک مدل Lexmark MC2535adwe یکی از انواع پرینتر های لیزری موجود در بازار است که قابلیت های چهار دستگاه مجزا را به طور یکجا در اختیار شما می گذارد. این پرینتر از امکانات پرینت رنگی و سیاه و سفید در دو حالت یک رو و دو رو اتوماتیک، کپی، اسکن و ارسال و دریافت فکس برخوردار است.خرید پرینتر لیزری مدل Lexmark MC2535adwe برای استفاده در ادارات، شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری کم و متوسط یک انتخاب ایده آل به شمار می آید.

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MC2535adwe

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک MC2535adwe

  • کیفیتی عالی در چاپ رنگی و سیاه و سفید!

اگر کیفیت پرینت برایتان اهمیت زیادی دارد، پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MC2535adwe برای شما ساخته شده است. این پرینتر دارای رزولوشن استاندارد 1200 * 1200 dpi و رزولوشن حداکثر 2400 * 600 dpi است و کیفیتی عالی در چاپ را به شما ارائه می دهد. به طوری که تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید چاپ شده با آن از وضوح و میزان خوانایی بالایی برخوردار بوده و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این ویژگی بر روی قیمت پرینتر رنگی لیزری لکسمارک MC2535adwe نیز مؤثر بوده است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک MC2535adwe

  • سرعت مناسب برای پرینت ها و کپی های روزمره

سرعت پرینت و کپی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MC2535adwe برابر با 33 برگِ A4 در دقیقه در حالت یک رو و 16 برگِ A4 در دقیقه در حالت دو رو است که برای مصارف روزمره سرعت مناسبی به شمار می آید. این پرینتر چند کاره در هنگام راه اندازی نیز سرعت قابل قبولی دارد و اولین چاپ سیاه و سفید یا رنگی را در عرض 8.5 ثانیه به شما ارائه می دهد.

به طور کلی پرینتر چهار کاره لکسمارک MC2535adwe قادر به انجام 85000 چاپ در ماه است. البته از جانب شرکت سازنده این پرینتر توصیه شده تا از آن برای انجام 1500 تا 8500 چاپ در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد و به مرور زمان از کیفیت عملکرد آن کاسته نشود.

سرعت مناسب برای پرینت ها و کپی های روزمره

  • امکان تهیه اسکن رنگی از اسناد

از دیگر قابلیت های کاربردی چاپگر چند کاره لکسمارک MC2535adwe باید به مجهز بودن آن به یک اسکنر تخت متصل به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 50 برگ اشاره کنیم. این اسکنر قادر به تهیه اسکن رنگی و سیاه و سفید از اسناد با رزولوشن 600 * 600 dpi بوده و کیفیت بسیار مناسبی در اسکن را به شما ارائه می دهد. از دیگر قابلیت های اسکنر به کار رفته در پرینتر چند کاره لکسمارک MC2535adwe می توان به ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های XPS، TIFF، PDF معمولی و رمزگذاری شده، BMP و JPEG و ارسال آنها به اکانت ایمیل، حافظه های USB، سرور FTP و فولدر موجود در شبکه اشاره کرد.

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 599
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 29 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی